Thursday, March 5, 2009

segan giler..

aku nak citer tntg presentation ISB aku..dlm group aku, aku sorg je perempuan yg lg 4 smua nyer lelaki..dahla smua nyer tggi2..aku terpaksa mendongak kalo nak ckp dgn diorg xpun diorg kna tunduk ckit..time present..aku berdiri tgh2 sblh kanan aku dua org n sblh kiri ada dua org lg..
yg klakarnye..diorg berdiri ikut ketinggian..plg tepi org yg plg tggi n yg tgh2 msti lah aku sbb aku yg plg rendah (pendek la)..dh jd mcm bntuk 'V'..terserlah la kependekkan aku..hehehe
lps tue kan bila dah dekat nak abis..diorg berdiri sebaris mcm dlm perhimpunan kt skolah dulu.. yg plg pendek dpn skali..Ya Allah..segan nyer..diorg siap gelak2 lg..kureng betul.. tp ok la dpt group member yg happy mcm tue.. bila sampai sesi Q & A.. kitorang dh start isyarat kat budak2 kelas jgn tanya soalan sbb kitorang kna terangkan psl Corporate governance..dhla tajuk baru..xphm sgt..ish2.. mmg la ms tue perkara yg paling kelakar..
kla..ckup la utk ari nie..
lenkali aku post lg..




No comments:

Post a Comment